Kto lepszy ? ;]

środa, 13 kwietnia 2011

13.04.11r.

Chciałam jeszcze wam opowiedzieć o jednym ciekawym wydarzeniu ;] Wiecie 2 gimnazjum to i bierzmowanie. Co niedziele do kościoła trzeba cisnąć na mszę i gorzkie żale. Więc tak co niedzielę stoję kolo spowiednika ;p za mną zawsze, ale to zawsze stoi jakiś gościu. Dobra może być, nie mam nic przeciwko bo w końcu to kościół każdy może sobie stać gdzie chcę, no ale bez przesady, żeby w kościele macać po tyłku ? ;] Co tydzień gościu z 19 lat, nawet przytsojny za tyłek mnie maca. Ostatnio w końcu się wkurzyłam, bo tak chamsko mnie chwycil. Powiedzialam mu :
- Słuchaj jak chcesz sobie pomacać mój tyłek, to może nie w kościele.
- Możemy wyjść- powiedziła.
Popatrzyłam się na niego z góry i odwróciłam. ;]
To tyle xdd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz